Vorige week woensdag reed ik in een Frans automerk richting Klarenbeek. Daar was namelijk in de Veerkracht de lancering van de nieuwe Peugeot 508. Bij het oprijden van de oprit keek het nieuwe model mij al aan vanaf de vele banners die er hingen.
Binnen maakte iedereen kennis met elkaar en werd ik verwelkomd door Ellis Blasé, Manager PR / Sponsoring & Corporate Communication van Peugeot Nederland. Na een heelrijk lunch van de Veerkracht mochten we de ruimte in, die een donkere en spannende sfeer uitstraalde.
We kregen een intro door de algemeen directeur van Peugeot Nederland; Rick Hermanns waarna we door Frans de Vos alle ins en outs te horen kregen over deze nieuwe ijzeren ros. Een auto die op valt, die uitgesproken is en waar je mee kan reizen op hoog niveau.
Een auto die nog beter ‘excellereed’ door verfijning in voelbare kwaliteit, een fraai dashboard, design en allure. Zo is het embleem 508 weer terug op de motorkap, zie je in de achterlichten de klauwen van de leeuw en kan je aan de voorzijde de slagtanden van de leeuw ontdekken.
Dat het een echt Frans merk/ product is, blijkt ook uit het feit dat er in de auto op wel 8/9 punten een high five system zit verwerkt dat geleverd is door een ander groot Frans merk namelijk Focal. Met dan ook nog eens autobanden van Michelin maakt het dat deze nieuwe Peugeot 508 een geweldig mooi product van Franse bodem is.
Meer weten? peugeot.nl