Renault nieuwe partner tv-programma ‘The voice of Holland’

Vanaf morgen vrijdag 8 november om 20.30 uur barst bij RTL 4 het jubileumseizoen van ‘The voice of Holland’ los. Het muzikale spektakel is al negen seizoenen het grootste podium waar talenten zichzelf in de kijker kunnen zingen. Het tv-programma scoort al tien jaar fantastische kijkcijfers en breekt record na record, zowel nationaal als internationaal.

Renault-nieuwe-partner-tv-programma-TVOH

Renault is met ingang van het nieuwe, tiende seizoen officieel partner van het bekende tv-programma ‘The voice of Holland’. Daarbij zet Renault de nieuwe Clio in de schijnwerpers. In de uitzendingen van het populaire programma is een prominente rol weggelegd voor de nieuwe Renault Clio.

katell-fotografie-esmee-burgersdijk

De Frans-Nederlandse zangeres Katell deed in 2016 mee aan The Voice of Holland. Alle jurystoelen draaiden toen de in Frankrijk geboren zangeres nog maar net was begonnen aan haar krachtige versie van Stromae’s Formidable. Katell, dé ambassadrice van het (eigentijdse) Franse lied, ervoer The Voice als een mooi podium om het Franse lied te promoten.

Auteur: Mireille den Hartog

Grafisch vormgever en eigenaar van www.vanfransebodem.nl. Een website over alles wat er op Frans gebied gebeurt in Nederland zoals Franse hotspots, Franse films, tentoonstellingen, Franse boeken en events. Je vindt het op Van Franse bodem. Auteur van de boeken: 57 'iconen' van Franse bodem, Cahier de France en Gironde, kust tot wijn.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s